#CEOview
Intervju
Tomaž Bizjak
Direktor podjetja Vaillant d.o.o.Na kaj pomislite prvo, ko zaslišite besedo »poslovanje«?
Najprej pomislim na odnos, interakcijo, strategijo, cilje in pozitiven rezultat.
Kako bi se opisali, če bi morali uporabiti samo tri besede?
Vztrajen, v smislu, da noben cilj ni nedosegljiv. Radoveden in sposoben poslušati sogovornika.
Kakšen nasvet bi dali samemu sebi na začetku kariere?
Z doslednostjo in predanostjo je potrebno vzpostaviti nek visok nivo samo-motivacije, s kratkoročnimi in dolgoročnimi cilji, kateri so nujno potrebni. In kolikor hitro se le da, vzpostaviti tudi neko ravnovesje med poslovnim in privatnim življenjem.
Kako bi opisali svojega idealnega sodelavca?
Seveda, je za to potreben čas in neko obdobje sodelovanja. Ampak idealen sodelavec je odprt, zaupanja vreden, s sposobnostjo kvalitetne komunikacije oziroma konstruktivnega feedback-a. Ne glede na to ali gre za pohvala ali na nek način grajo.
Zakaj ste se odločili, da delate v organizaciji, ki jo vodite?
Zaradi izziva, ciljev in ogromnega potenciala. Na že postavljeni osnovi iz preteklosti je bilo potrebno vzpostaviti sistem – razširiti mrežo partnerjev in dvigniti blagovno znamko kamor spada.
Kako bi opisali vlogo vodje v obdobju sprememb?
Torej določene spremembe je možno predvideti. To je konec koncev tudi bistvena naloga vodje, da prej zazna spremembe, ki prihajajo. In jaz temu pravim vizija strategija. Na spremembe, na katere nimamo nekega vpliva ali pa je vpliv zanemarljiv. Kot je bila na primer pandemija pa je vloga vodje, da s komunikacijo, sodelovanje oziroma timskim delom iz sodelavcev potegne kar je možno, poišče potencialne priložnosti in prilagodi poslovanje podjetja tem spremembam.
Kateri so glavni izzivi v vaši panogi in kako se z njimi spopadate?
Trenutno je to ekstremno povpraševanje, posledično pretrgane dobavne verige oziroma daljši dobavni rok potrebnih komponent in pa geopolitična kriza, kot je še ni bilo, ki močno pretresa energetski trg. Spopadamo pa se s timskim delom, tako na centralnem nivoju vse do internega tržnega nivoja. Torej skupinsko delo, re-organizacija in na koncu kvalitetna komunikacija oziroma kvalitetna informacija do našega kupca oziroma partnerja.
Kako vidite svoje podjetje in vašo vlogo v prihodnosti?
Naše podjetje, ki je del korporacije Vaillant skupine vidim kot podjetje, ki ne da samo sledi trendom ampak jih tudi narekuje. Skrb za okolje je naša prioritetna korporativna vrednota. Prav tako Evropska Unija postavlja visoka regulativna merila, ki jih želimo ne samo doseči, ampak tudi preseči. Moja vloga in poslanstvo vseh sodelavcev pa je seveda poleg rezultatov tudi ozaveščanje okolice o najbolj primernih načinih ogrevanja, hlajenja in prezračevanja. Kar pomeni, da imamo na nek način tudi svetovalno vlogo, pri prihrankih, ekoloških in sistemskih rešitvah. Kot na primer katera ogrevalna naprava ima najnižji ogljični odtis. Skratka v teh časih je več kot potrebna skrb za okolje. Na koncu koncev želimo uporabniku ponuditi storitev in ne samo visoko učinkovitega izdelka.
Zakaj bi talenti v prihodnosti postali del vašega podjetja in ekipe?
Zaradi možnosti dela v razgibanem in multinacionalnem okolju oziroma korporaciji. Smo vodilno podjetje na področju ogrevanja, ki narekuje trende. Smo podjetje z jasno vizijo, vrednotami in strategijo. Eden od naših korporativnih sloganov je tudi, da skrbimo za boljšo klimo v vsakem domu, širom po svetu. Torej podjetje, ki bo v prihodnje imelo še večjo odgovornost in še večjo vlogo pri skrbi za okolje, kar se že samo po sebi sliši izredno zanimivo in atraktivno.
Oglejte si tudi
Matjaž Mali
Direktor proizvodnje Goodyear Slovenija"Le če se prilagajaš, lahko preživiš v hitro spreminjajočem se svetu."
Preberi večDamijan Zalokar
Direktor podjetja MK Illumination d.o.o."Bodi drzen in bodi to kar si."
Preberi večTamara Golmajer
Direktorica podjetja Intercet d.o.o."Zdaj pri sodelavcu vedno iščeš nekoga, na kogar se lahko zaneseš."
Preberi več