#CEOview
Intervju
Domen Neffat
Direktor Odvetniške družbe Neffat in partnerji o.p., d.o.o.Na kaj pomislite prvo, ko zaslišite besedo »poslovanje«?
Na stranke in rezultat. Gre za cel komplet aktivnosti, ki se dogajajo znotraj pisarne oziroma organizacije z ljudmi, organiziranje dela in pa tudi vse kar se dogaja navzven, torej s strankami, z zastopanjem na sodiščih in pri raznih transakcijah. In na koncu je nek rezultat. To je v bistvu poslovanje. Kot pravijo: »Sem zelo zaposlen, imam veliko za delat,« v smislu doseganja nekega rezultata in cilja.
Kako bi se opisali, če bi morali uporabiti samo tri besede?
Sem skrben, vztrajen in delaven.
Kakšen nasvet bi dali samemu sebi na začetku kariere?
Prva nasvet bi bil ta, da si postavim visoke cilje, takšne, da se bo zanje vredno potruditi. Če so cilji prenizki, ti je lahko vseeno ali jih na koncu dosežeš ali ne. Drug nasvet bi bil, da si absolutno vztrajen. Ogromno moraš vložiti za doseganje teh ciljev. Se pravi, da moraš vložiti veliko časa, denarja, energije, volje in mnogo več, kot se zdi na začetku. Tretji nasvet pa bi bil, da ne zapravljam časa za zadeve, ki jih ne morem spremenit.
Kako bi opisali svojega idealnega sodelavca?
Idealen sodelavec mora biti pozitivno naravnan, z veliko pozitivne energije. Biti mora tudi delaven, skrben, vztrajen, pogumen, kooperativen (zna sodelovati v ekipi), zna pomagati drugemu, zna poslušati, je natančen in se drži tistega, kar se dogovoriš.
Zakaj ste se odločili, da delate v organizaciji, ki jo vodite?
Že od nekdaj sem globoko v sebi imel željo, da bi bil odvetnik in se mi je zdelo, da bi kot odvetnik tudi moral imeti svojo pisarno. Tako da odvetniška družba Neffat je nekako posledica tega. In še vedno sem tukaj, vodim pisarno, še vedno se ukvarjam z ljudmi, s strankami in s stroko.
Kako bi opisali vlogo vodje v obdobju sprememb?
Spremembe so pravzaprav neka stalnica in vodja je tisti, ki bi jih moral zaznat, jih izkoristit in ustrezno reagirat tako, da postanejo pozitivne za organizacijo in ljudi v njej. Spremembe pa tudi ne smejo biti ovira, ki bi preprečila kvalitetno funkcioniranje. Ljudje se morajo dobro počutiti kljub spremembam, ki prihajajo ali pa se dogajajo. Torej, da vodja poskrbi za ekipo in ljudi, da so kljub spremembam pomirjeni in se čutijo pravzaprav varne.
Kateri so glavni izzivi v vaši panogi in kako se z njimi spopadate?
Eden glavnih izzivov v naši panogi je pravzaprav kako dobiti prave ljudi v ekipo. Se pravi takšne, ki pašejo v kulturo in način funkcioniranja, ker namreč ljudje so seveda različni. Eni so lahko absolutno strokovnjaki in kvalitetno delajo, ampak se ne ujamejo v ekipi. Kako to rešit? Tako, da se večino časa in volje namenja temu, da se ti ljudje najdejo, pridejo k nam, nas spoznajo in, da se tudi odzovejo na povabilo za sodelovanje. To je en vidik, drugi pa je ta, da je vedno več sprejetih predpisov. Vedno več je normiranja raznoraznih zadev in temu je treba kvalitetno sledit ter pri našem delu to uporabit v korist strank. S tem pa doseči ustrezen rezultat. Skratka tukaj so izzivi, ki se nanašajo na ljudi in pa materijo oziroma stroko, ki se razvija.
Kako vidite svoje podjetje in vašo vlogo v prihodnosti?
Odvetniška družba je že zdaj na nivoju, da se z zahtevnimi stvarmi obstoječe in nove stranke s problemi obračajo na nas. Stranke za katere že delamo in nove stranke, ki za nas izvedo preko uspešnih zadev, ki smo jih opravili v preteklosti. Definitivno bomo kmalu postali top tri pisarna na več področjih. Omogočali bomo razvoj ljudem, ki bodo tukaj v tej pisarni, tako na strokovnem področju in področju ostalih kvalitet ter spretnosti, ki jih razvijajo skozi delo pri nas v pisarni. Vse skupaj se bo pri njih tudi finančno poznalo.
Zakaj bi talenti v prihodnosti postali del vašega podjetja in ekipe?
Ljudje, ki delajo pri nas, imajo zelo zelo veliko priložnost za razvoj. Razvit svoj potencial od pripravnika in naprej do odvetniških kandidatov, pa tudi do odvetnikov. Zaradi tega, ker je način organiziranja dela tak, da je na posamezniku tista kreacija nekih rešitev, da najdejo skozi študij na primeru kaj bi bilo najbolje, da osvetlijo zadevo z več kotov, tako da je za stranko in posamezen primer najbolj optimalno, najboljše. Jaz mislim, da je ravno to tista ključna stvar, ki nas loči od marsikaterih drugih načinov funkcioniranja, ki določujejo kaj je treba kako narediti. In s tem ima lahko nekdo, ki ima željo se razviti in omogočiti stranki, da doseže svoj cilj, tudi možnost, da se sam razvije, skozi cel postopek. To je ključna stvar, zakaj bi nekdo delal v naši pisarni, poleg tega, da se srečuje z različnimi zadevami, gre za čezmejne in zahtevne projekte, sodeluje v različnih fazah projektov, s tem pa spozna delovanje različnih sistemov. Jaz mislim, da je to ključnega pomena, da se ne naveličaš in si vedno postavljen v neko situacijo, ki je izziv, da ga rešiš, hkrati pa pride s tem ustrezna finančna nagrada.
Oglejte si tudi
Matjaž Mali
Direktor proizvodnje Goodyear Slovenija"Le če se prilagajaš, lahko preživiš v hitro spreminjajočem se svetu."
Preberi večDamijan Zalokar
Direktor podjetja MK Illumination d.o.o."Bodi drzen in bodi to kar si."
Preberi večTamara Golmajer
Direktorica podjetja Intercet d.o.o."Zdaj pri sodelavcu vedno iščeš nekoga, na kogar se lahko zaneseš."
Preberi več