#CEOview
Intervju
Tamara Golmajer
Direktorica podjetja Intercet d.o.o.Na kaj pomislite prvo, ko zaslišite besedo »poslovanje«?
Pri besedi poslovanje jaz mogoče najprej pomislim na dinamiko poslovanja, na vsakodnevne aktivnosti in zanimivosti pri našem delu. Pa naj gre za prodajo, za razvoj nekih produktov, storitve ali pa karkoli drugega.
Kako bi se opisali, če bi morali uporabiti samo tri besede?
Verjetno bi rekla hitro učljiva, da me vedno zanimajo novi izzivi, pa potem mogoče odločna in poštena.
Kakšen nasvet bi dali samemu sebi na začetku kariere?
Na začetku svoje kariere je vedno fino nabirat nove izkušnje, skrbeti za svoj oseben razvoj, seveda je treba biti vztrajen in nekako poslušati izkušnje drugih oziroma starejših od sebe in precenit katere pašejo na nas in katere ne.
Kako bi opisali svojega idealnega sodelavca?
Zdaj pri sodelavcu vedno iščeš nekoga, na kogar se lahko zaneseš. Seveda je fino, da je sodelavec tudi nek timski človek, da ve da smo vsi v istem čolnu. Da je vedno pripravljen pomagati in išče neke rešitve. Hkrati pa je tudi super, če so sodelavci učinkoviti in skrbijo za nek konstanten razvoj in poskušajo optimizirati stvari.
Zakaj ste se odločili, da delate v organizaciji, ki jo vodite?
Jaz sem v bistvu prevzela podjetje od svojega očeta, ki je ustanovil podjetje pred dobrimi 30. leti. V teh letih je razvil podjetje v enega vodilnih ponudnikov visokokakovostnih rešitev za lesno-obdelovalne obrate v Sloveniji in pa širše v regiji jugovzhodne Evrope. Meni je delo vedno bilo zanimivo, sem pa ta trden temelj nekako nadgradila z izkušnjami in znanji, ki jih imam na področju digitalizacije in prehoda na industrijo 4.0, hkrati pa tudi diverzifikacijo poslovanja. To me nekako motivira, všeč mi je da lahko sooblikujem prihodnost sebi in celega podjetja in pa seveda tudi širše.
Kako bi opisali vlogo vodje v obdobju sprememb?
Vsaka sprememba je neke vrste priložnost in vloga dobrega vodje je, da zna utirati pot skozi te spremembe in te možnosti tudi oplemeniti in razvija v podjetju v tem času.
Kateri so glavni izzivi v vaši panogi in kako se z njimi spopadate?
Zdaj zagotovo je izziv negotovost tega trenutnega časa v katerem smo. To čutimo mi in naši kupci. Pri naših kupcih se zaradi tega pozna, da se vse težje odločajo za investicije v novo opremo ali pa da so pri tem bolj previdni. Mi jim pri tem lahko pomagamo s kakovostnimi in celovitimi rešitvami, ki jih imamo – za proizvodnjo, za učinkovito rabo materialov/resursov, energije in njihov prehod na digitalno poslovanje in na splošno procesno orientiranost. Je pa ključnega pomena tukaj tudi naš servis, ki je seveda eden izmed predpogojev, da visokokakovostno opremo sploh prodajaš.
Kako vidite svoje podjetje in vašo vlogo v prihodnosti?
Podjetje bo še naprej skrbelo za vodilne rešitve na trgu. V bistvu rešitve, ki z večjo produktivnostjo, fleksibilnostjo in energetsko učinkovitostjo prinašajo dodano vrednost našim kupcem. Zagotovo pa je moja vloga tukaj uspešno vodenje in razvoj podjetja, razvoj sodelavcev, da bodo uspešno opravljali te naloge. Samo tako bomo kos vsem izzivom, ki prihajajo naproti.
Zakaj bi talenti v prihodnosti postali del vašega podjetja in ekipe?
Mi imamo v našem podjetju ogromno izkušenj in znanj, ki jih zelo radi tudi prenašamo na novo zaposlene in nove generacije. Smo pa še vedno manjše podjetje, kjer se lahko vsak posameznik dobro razvije in s emu lahko tudi malo bolj posvetimo. Tako vsak posameznik prinese tiste lastnosti in kompetence, ki jih ima k našemu podjetju.
Oglejte si tudi
Matjaž Mali
Direktor proizvodnje Goodyear Slovenija"Le če se prilagajaš, lahko preživiš v hitro spreminjajočem se svetu."
Preberi večDamijan Zalokar
Direktor podjetja MK Illumination d.o.o."Bodi drzen in bodi to kar si."
Preberi večMojca Potecin
HRM & svetovalka direktorja uprave podjetja Elektro Celje d.d."Sama sebi bi zagotovo svetovala, bodi bolj pogumna."
Preberi več