Časi, v katerih živimo, so turbulentni in nepredvidljivi. Delodajalci s(m)o soočeni z variabilnim obsegom dela, neprestanimi spremembami na področju zakonodaje, novimi oblikami dela in spremenjenimi pričakovanji zaposlenih.
Organizacija dela je postala še bolj zapletena in kompleksna, ob enem pa na trgu še vedno obstaja generalno pomanjkanje kadra z ustreznimi veščinami. Ker smo v neprestanem stiku s strankami iz različnih industrij razumemo potrebe trga. Zato smo za vas pripravili krajši zapis z nasveti, kako organizirati delo v prihodnjih nekaj mesecih – času, ko so razmere preprosto preveč negotove.
Bodite agilni
Povečan obseg dela predstavlja priložnost za rast in razvoj. Kljub temu pa hitra rast, kot posledica pandemije, ni obljubljena tudi v prihodnosti. Podjetjem zato svetujemo, da novo povpraševanje zadovoljujejo s fleksibilnejšimi oblikami dela, kot na primer študentsko delo preko študentskega servisa ali pa začasno zaposlovanje preko agencije. Obe obliki dela imata svoje prednosti in pomanjkljivosti, katera oblika dela pa je primerna za vas, pa je odvisno od narave dela podjetja, strateških usmeritev in srednjeročnih načrtov razvoja talentov podjetja.
Poenostavite poslovanje
V kolikor se srečujete s povečanim povpraševanjem, je ključnega pomena, da v čim krajšem času v organizacijo privabite talente s pravim znanjem in veščinami. Podjetjem zato svetujemo, da integrirajo upravljanje s kadrovskimi viri in s tem privarčujejo na času in stroških. Iz prakse opažamo, da se v času pandemije vedno več podjetij odloča za optimizacijo kadrovskih procesov in izloča nepotrebne stroške iz poslovanja. Opaziti je mogoče porast v povpraševanju po storitvah študentskega servisa, outsourcing kadrovika, fleksibilnih oblikah zaposlitve ter outsourcing obračuna plač in kadrovske administracije.
Ujemite prave talente
Kot smo že omenili, je bitka za talente vedno težja, zapletena in dolgotrajna. Poleg pandemije se svet sooča tudi z megatrendi kot so digitalizacija, avtomatizacija, trajnostni razvoj itd., kar iz trga dela izriva manj kvalificirane delavce, povečuje pa se potreba po osebah z znanjem digitalnega marketinga, upravljanja in razvoja umetne inteligence, strojnega učenja in podatkovne analize.
Dejstvo je, da se bomo posamezniki morali učiti čez celotno življenjsko obdobje, podjetja pa so zadolžena, da posameznike privabijo in tudi zadržijo v svojih organizacijah. V Adeccu smo in še vedno sodelujemo s podjetji, ki so v svoje vrste povabili študente, jim omogočili priložnosti in ponudili možnost za rast in razvoj. Taka podjetja imajo sedaj manj težav pri iskanju novega kadra, saj svoj »podmladek« vzgajajo sproti, poleg tega pa jim tudi mi pomagamo pri selekciji in iskanju tistih talentov, ki predstavljajo najboljši »fit« za organizacijo.