Rok Štemberger, #CEOza1Mesec, se je prejšnji teden udeležil ekskluzivnega dogodka #Gogitalk. V njegovem zapisu si preberite, kako je potekal pogovor in kaj je gostom zaupal Goran Dragić.
Pretekli teden mi bo najbolj ostal v spominu po vzponu na Roglo, kjer smo sodelovali pri ekskluzivnem dogodku za kliente Adecca. Gost večera je bil Goran Dragić, ki je pripovedoval o svoji izkušnji na Eurobasketu in v ligi NBA, spomnil se je soigralca Luke Dončića, pridružil pa se mu je tudi brat Zoran Dragić in tudi on je navdušil s svojo zgodbo o uspehu, omenil pa je, da upa, da si bo Goran vendarle premislil in bosta z bratom še vsaj enkrat igrala pod skupnim košem. Večer je bil nabit s čustvi, ko smo poslušali izpoved o zmagovalni poti slovenske reprezentance, ki jih je pripeljala do naslova svetovnih košarkarskih prvakov. Presenetilo nas je, da med prvenstvom niso imeli stika ali vpogleda v navijaško vzdušje v Sloveniji, tako, da se naši junaki niso zavedali, kaj se je pravzaprav dogajalo ob vseh teh zmagah. Goran je omenil tudi depresijo, ki je sledila po tekmi, ko se je prah vendarle malo polegel. Tudi jaz sem se znašel pred izzivom, saj sem bil pred dogodkom postavljen v vlogo novinarja in kar takoj sem se lotil svoje naloge: dobiti izjave direktorjev in direktoric na dogodku. Tudi Gorana Dragića in Mira Smrekarja sem povprašal o zmagovalnih lastnostih mladega kadra, kaj je po mnenju strokovnjakov ključno za napredovanje in katere so tiste karakteristike, ki prinesejo dodano vrednost. Zaupali so mi, da sami išečjo proaktivnost na delovnem mestu, pozitivno energijo, samoiniciativnost, sproščenost in kreativnost.
Teden je bil zapolnjen s sestanki z novimi in obstoječimi klienti, v četrtek pa smo se zapeljali do Zagreba, kjer smo imeli še “5 star customer service” trening, ki je bil zelo poučen in dobro strukturiran. Odnesli smo veliko znanja, vse od tega, kako različni so si tipi klientov, kako jih “obvladati”, pa do tehnik prepričevanja klientov s katerimi želimo graditi dolgoročno sodelovanje. Na nasvete in napotke ne bom pozabil tudi zato, ker je bil trening podkrepljen z različnimi primeri iz prakse in igranjem vlog.
Takoj po treningu smo že hiteli proti Ljubljani, saj nas je ob 20.00 čakala tekma med Španijo in Slovenijo. Ker je Adecco sponzor Slovenske košarkarske zveze, smo imeli možnost ogleda tekme v živo. Naša reprezentanca je bila oslabljena za kar 5 ključnih igralcev in tekmo smo žal izgubili, a še vseeno upamo na uvrstitev na svetovno prvenstvo.
Z zadnjim zapisom se vračam naslednji teden, saj se v petek zaključi moja enomesečna direktorska praksa. Se beremo!
Rok, #CEOza1mesec