Integriteta in Skladnost poslovanja

O nas

Integriteta in Skladnost poslovanja

Prednost dajemo etičnim poslovnim praksam in imamo politiko ničelne tolerance do podkupovanja ter korupcije. Naš Kodeks ravnanja povzema naša ključna načela za pozitivno prihodnost, spodbujamo pa tudi odprto kulturo govorjenja in poročanja o morebitnih kršitvah ravnanja.

Naš ugled je eno od naših najbolj neprecenljivih sredstev in odločeni smo, da tako tudi ostane.

Naše poslovanje temelji na neomajni zavezi, da bomo ravnali odgovorno, etično in v skladu z zakonom in notranjimi politikami. Cilj nam je vedno slediti ne le črki zakona, ampak duhu vseh veljavnih pravil. Od vseh sodelavcev v Adeccu, vključno z našim vodstvom v Skupini Adecco, se zahteva, da spoštujejo to odgovornost in ustrezno ravnajo pri svojem delu. Naš pristop vodi naš globalni program integritete in skladnosti, ki določa našo raven ambicij in vseobsegajoča se okvira.

Kot vodilno podjetje za svetovanje in rešitve talentov smo prepričani, da zmagamo zaradi kakovosti naših storitev. Imamo odnos ničelne tolerance do podkupovanja in korupcije v vseh njenih oblikah. Ne ponujamo, dajemo ali prenašamo nezakonitih plačil ali drugih ugodnosti, da bi vplivali na nekoga, da bi nam dali nepravilno poslovno prednost, ne glede na lokacijo ali kulturo. Prav tako ne dovolimo, da bi drugi tako neupravičeno vplivali na nas. Želimo se izogniti tudi zgolj videzu neupravičenega vpliva. Naš globalni program za preprečevanje podkupovanja in korupcije določa naše standarde in postopke, vključno z usposabljanjem, za zagotavljanje skladnosti v skupini.

Od naših poslovnih partnerjev pričakujemo enako zavezanost pravnemu in etičnemu ravnanju. Naše poslovne partnerje skrbno izbiramo in od njih pričakujemo enake visoke etične, socialne in okoljske standarde, kot jih uporabljamo sami. To nam pomaga zagotavljati, da nismo del ali udeleženi v dejavnostih, ne glede na to, kje se izvajajo, ki bi lahko nas ali druge deležnike izpostavili nepotrebnim tveganjem.

Kodeks ravnanja – naša zaveza, da bo prihodnost dobra za vse

Integriteto in skladnost dosledno vnašamo v to, kako in zakaj opravljamo svoje poslovanje. Tako zagotavljamo, da je naše poslanstvo gonilo pozitivnih sprememb in da bo prihodnost delovala za vse. Naš kodeks ravnanja povzema naša ključna načela.

Angleška različica Kodeksa ravnanja

Slovenska različica Kodeksa ravnanja

Prijave nepravilnosti – spregovori in poišči pomoč

Prijave nepravilnosti, ki pomenijo kršitev veljavnih predpisov ali notranjih pravilnikov in politik Adecca so pomemben vir informacij za Adecco za zagotavljanje zakonitega in neodvisnega delovanja ter za uresničevanje standardov integritete in skladnosti v ravnanjih zaposlenih. Konkretna obvestila o ravnanjih zaposlenih so podlaga za izvedbo notranjih postopkov preiskave, za morebitno sankcioniranje in načrtovanje ukrepov za preprečevanje neželenih ravnanj zaposlenih pri Adeccu. Adecco prejete prijave obravnava skladno z internim Pravilnikom o postopkih preiskave nepravilnosti ter zaščiti prijaviteljev.

Zaščita identitete prijavitelja in druge pomembne informacije o sistemu obveščanja o kršitvah

Komu je namenjena prijava nepravilnosti?

Postopek prijave nepravilnosti je namenjen vsem zaposlenim kakor tudi tretjim osebam, ki razpolagajo z informacijami o morebitnih kršitvah ali spornih ravnanjih zaposlenih v Adeccu.

Postopek je tako zlasti primeren za prijave kršitev, ki jih podajo zaposleni v Adeccu; uporabniki (in zaposleni, kamor Adecco napotuje svoje zaposlene delavce), ali dobavitelji (in njihovi zaposleni), ki sodelujejo z Adeccom.

Kam poslati prijavo nepravilnosti?

Z uporabo elektronskega obrazca preko portala ACE Line na povezavi https://secure.ethicspoint.eu/domain/media/en/gui/7017/index.html

Ob oddaji prijave z uporabo elektronskega obrazca boste prejeli enkratno geslo, ki ga skrbno shranite. S pomočjo tega gesla lahko kasneje dopolnite prijavo.

Elektronska prijava

Z elektronsko pošto na naslov: compliance.slovenia@adecco.si

Prosimo, upoštevajte, da narava elektronske pošte ne omogoča posebne zaščite pred vpogledi tretjih oseb.

Z navadno pošto na naslov:
Adecco H.R. d.o.o.
Pooblaščena oseba za prijavo kršitev
Ameriška ulica 8
1000 Ljubljana
(OSEBNO)
*Če se prijava nanaša na kršitve pooblaščenca za skladnost poslovanja, se pošta naslovi na funkcijo Group Compliance Reporting Office na e-mail: compliance@adeccogroup.com.

Ali moram v prijavi navesti svoje osebne podatke?

V postopku obravnave oziroma preiskave morebitnih kršitev je pogosto potrebno pridobiti dodatne informacije oziroma podatke od prijavitelja. V prijavi posredujte tudi vaše kontaktne podatke. Vaše kontaktne podatke (ime, naslov, telefonsko številko …) smo zavezani varovati kot strogo zaupne.

Če iz kateregakoli razloga v prijavi kršitev ne želite razkriti svojih kontaktnih podatkov, lahko posredujete prijavo tudi anonimno.

Katere informacije v zvezi s kršitvijo so pomembne za preiskavo?

V prijavi kršitve s svojimi besedami opišite ravnanja, ki so po vašem mnenju sporna in so v nasprotju z veljavnimi predpisi, internimi akti oziroma s Kodeksom ravnanja Skupine Adecco. V prijavi podajte natančen opis nedovoljenih ravnanj (ali opustitev le-teh). Če je mogoče, navedite relevantne okoliščine, priče, dokumente in druga dokazila, iz katerih izhaja kršitev.

Ali lahko posredovano prijavo kršitev naknadno dopolnim?

Vašo prijavo lahko kadarkoli dopolnite. To velja tudi v primeru, če ste posredovali anonimno prijavo.

Kako se zagotavlja zaupnost podatkov o identiteti prijavitelja?

Zaupnost podatkov o identiteti prijavitelja

Adecco bo podatke o identiteti osebe, ki je posredovala prijavo nepravilnosti, varoval kot strogo zaupne. Dostop do podatkov o identiteti prijavitelja bo imela v prvem koraku izključno pooblaščena oseba za sprejem prijav. V postopku interne preiskave se vsi podatki, iz katerih bi bilo mogoče razbrati identiteto prijavitelja, hranijo ločeno in bodo zaščiteni pred nepooblaščenim dostopom. Za vsak vpogled v podatke o identiteti prijavitelja bo zagotovljena revizijska sled.

Razkritje podatkov o identiteti prijavitelja

Pooblaščena oseba za prejem prijave lahko v internem postopku preiskave razkrije identiteto osebe, ki je posredovala prijavo, in sicer le pooblaščenim osebam, ki neposredno sodelujejo v postopku preiskave, če je to nujno za izvedbo preiskave in ugotovitev kršitev.

Brez soglasja prijavitelja zaposlenemu, zoper katerega je podana prijava, ni dovoljeno razkriti identitete prijavitelja, razen če je razkritje identitete na podlagi zakona nujno za izvedbo delovnopravnih postopkov zoper zaposlenega (zaradi varstva pravic zaposlenega v teh postopkih).

Če bodo v zvezi z ravnanji zaposlenega sproženi nadaljnji sodni postopki (kazenski ali civilnopravni), bo Adecco moral podatek o identiteti prijavitelja, če bo to pomembno za izvedbo postopka, posredovati tudi pristojnim organom pregona oziroma sodišču.

Čas hrambe podatkov o identiteti prijavitelja

Podatke o identiteti prijavitelja se hranijo 5 let od zaključka interne preiskave oziroma od zaključka povezanih sodnih postopkov. Po poteku roka hrambe se bodo podatki o identiteti prijavitelja trajno izbrisali.

Informacije o ugotovljenih kršitvah in izrečenih ukrepih

Adecco bo na podlagi ugotovljenih kršitev sprejel ukrepe za odpravo nepravilnosti, sprejel pa bo tudi ukrepe zoper zaposlenega, ki je kršil veljavne predpise ali notranje akte Adecca, v skladu z delovnopravnimi prepisi.

Podatki o kršitvah zaposlenega v okviru delovnega razmerja so osebni podatki, ki smo jih dolžni varovati kot zaupni podatek in jih ne smemo razkriti prijavitelju.

Kaj naj naredim, če bom po prijavi kršitve deležen povračilnih ukrepov?

Če boste po prijavi kršitve zoper zaposlenega deležni povračilnih ukrepov, to sporočite Adeccu, da vam ponudimo dodatno pomoč.

Če ste prijavo kršitve oddali anonimno, Adecco v primeru povračilnih ukrepov žal ne bo mogel ukrepati. V tem primeru priporočamo, da ob dopolnitvi prijave sporočite tudi vaše osebne podatke.